>Jippi, nye krimbøker!

>

Hurra! Oppdaget etter å ha kikket innom Capris at både Camilla Läckberg og Henning Mankell kommer med nye bøker i høst. To av mine desiderte favorittforfattere når det gjelder krim. Bøkene måtte bare bestilles, selv om jeg har hatt mange forsetter om å la være å kjøpe nye… Det blir strålende å lese om henholdsvis Hedström/Falck og Wallander igjen. Og at språket er på svensk spiller absolutt ingen rolle!
3 responses to “>Jippi, nye krimbøker!

  1. >La merke til at du nylig oppdaget Karna… og jeg vil bare si at om du kikker inn der igjen, så vil du ikke bli skuffet!! Virkelig en blogg jeg anbefaler 🙂

  2. >Forresten: Du som leser så mye: Kan du skrive litt om noen bøker du liker aller best, og komme med anbefalinger til oss tror du?

  3. >takk for tips, må bestille jeg også, og så kommer jo Harry Hole tilbake i høst også…gleder meg allerede!

Kommentarer er alltid hyggelig!

