Tematrio – yrker

Da var det tid for tematrio igjen hos Lyran, og denne gangen er temaet yrker. Jeg bidrar med følgende:

1. Politi – Jo Nesbø sine bøker om Harry Hole (Hurra, det kommer en ny bok til høsten!!)

2. Advokat – diverse bøker av John Grisham

3. Til sist tre yrker på en gang; bonde, begravelsesbyråansatt og vindusdekoratør. Disse finnes selvsagt i Anne B. Ragdes bøker om folket på Neshov.

4 responses to “Tematrio – yrker

  1. >Ja, HURRA sier jeg også om at det snart kommer ut en ny Harry Hole bok!! 🙂

  2. >Hei du. Ser du bor på Jessheim. Jeg er i Nannestad, så vi er ikke så langt unna hverandre. ;o)

  3. >Alle desse politifolka og advokatane kom eg ikkje til å tenke på, før etter at eg hadde lista opp mine tre yrker. Men dei høyrer sjølvsagt med dei også. – Harry Hole er forøvrig den einaste norske krimpolitimannen eg verkeleg liker.

  4. >Beskrivningen av begravningsentreprenören i Ragdes böcker (eller rättare sagt TV-serie) är fin.

Kommentarer er alltid hyggelig!

