>Prinsippfast – jeg..?

> Siden jeg kjøper bøker mest hos Play og Capris bestemte jeg meg i går for å melde meg ut av Bokklubben Nye Bøker. Medlemsskapet mitt har de siste årene bestått i at jeg får en epost om ei ny bok, deretter logger jeg meg inn og avbestiller boka. Som sagt så gjort; jeg klikker på at jeg ønsker å avslutte medlemsskapet, men havner da på en side der de vil «overtale meg til å være medlem et år til», dette ved hjelp av et gavekort på 300 kroner. Det klarer jo ikke jeg å motstå, og takket ja til det… Prinsippfast – jeg…? Nå har jeg brukt gavekortet til å bestille Hanne-Vibeke Holsts «Kronprinsessen» og «Kongemordet», samt Khaled Hosseinis «Tusen strålende soler». Tilsammen kroner 0,-. De kommer i posten om ikke så lenge. Så da har jeg flere bøker å kose meg med utover høsten…

4 responses to “>Prinsippfast – jeg..?

  1. >Ha-ha, ja vi lar oss rive med… 😉 Kan jo ikke si vi blir lurt heller, tastene trykkes på alldeles frivillig. Men med to gratis bøker er det kanskje verdt jobben med å logge inn og avbestille i ett år til. 🙂

  2. >Det er til og med tre bøker…

  3. >Gavekort på 300 kr…?? Da hadde jeg latt meg overtale jeg også 🙂 Har forøvrig lest Tusen strålende soler – en veldig bra bok!

  4. >Tror jeg ville har gjort det samme selv også!

Kommentarer er alltid hyggelig!

