>Avreagering

>

Etter en heller heftig dag på jobb i går, måtte jeg avreagere på fridagen min i dag. Av alle ting gikk jeg ut på tur i skogen – med kameraet i lomma. Som dere kanskje kan huske fra et tidligere innlegg her, er ikke jeg akkurat den som går eller løper alene i skogen i tide og utide. Men i dag var det faktisk godt å komme seg ut. Og det luktet deilig høst ute! Fargene på løvet har også begynt å endre seg til gult, rødt, oransje og brunt. Nydelig! Altså overlevde jeg turen alene, selv om en skogsfugl holdt på å skremme vettet av meg da den skrikende (så langt fra kvitring man kan komme!) fløy opp fra lyngen ca 1,5 meter fra stien. September er i det hele tatt en måned jeg er glad i. Enda er det liksom litt sommer, men lufta er skarp og ren, og fargene vakre.

3 responses to “>Avreagering

  1. >hei!takk for det koselig beøsket på bloggen min.Ser at du bor på Jessheim! jeg jobber på Jessheim, men bor i Nes kommune, nabokommunene til Ullensaker…har ikke lest den boken av Henning Mankell, men har lest mange av de andre han har gitt ut:..ha en fin dag!

  2. >Så bra at du fikk en god erfaring med skogstur alene! Den stien så herlig ut å sykle på også. Ha en fin kveld. 🙂

  3. >Hyggelig å oppdage nye, fine bokblogger.Jeg legger en link til deg.Regner med at det er ok?Med hilsen Irene

Kommentarer er alltid hyggelig!

