Nei, forresten…

>…Philippa Gregory og Mary Queen of Scots må vente på å bli lest allikevel. På en kjapp tur innom biblioteket i dag oppdaget jeg plutselig at Mons Kallentofts «Midtvinterblod» var ledig. Den har jeg lenge ønsket å lese, så dermed lånte jeg den så klart. Dessuten er krim helt glimrende å lese på nattevakt når anledningen byr seg og det er stille… Forhåpentligvis byr anledningen seg førstkommende natt.

One response to “Nei, forresten…

  1. >Midtvinterblod har jeg ønsket meg til jul, før jeg den ikke da, så må jeg lese den en gang – og helst ganske snart 🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

