Tematrio – uleste klassikere

>Denne gangen vil Lyran at vi skal fortelle om hvilke tre klassikere vi planlegger eller vurderer å lese. Dette er mine:

1. «Kristin Lavransdatter» av Sigrid Undset. Jeg har forsøkt å lese denne en gang for mange år siden – kanskje jeg var for ung da? Etterhvert skal jeg nok gi den et nytt forsøk.

2. «Anna Karenina» av Leo Tolstoj. Har alltid hatt lyst til å lese denne, aner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det enda…

3. «Catcher in the rye» av J. D. Salinger – fikk lyst til å lese den da jeg leste om forfatterens nylige bortgang. Boka kommer til meg via en bookcrossing-bokring etterhvert.

3 responses to “Tematrio – uleste klassikere

  1. >Anna Karenina er i hvertfall en fantastisk bok som du kan glede deg til å lese! 🙂 Av kristin Lavransdatter-bøkene kom jeg kun til den første…, kanskje jeg skulle ha gitt de en sjanse til?

  2. >Sigrid Undset planerar jag att läsa, men det blir nog Jenny. Catcher in the rye tyckte jag inte om, ska bli spännande att se vad du tycker!

  3. >Jag har läst Jenny nyligen och tyckte mycket om den. K L var det länge sedan jag läste, men jag minns att jag tyckte om den.

Kommentarer er alltid hyggelig!

