Tematrio – lest i sommer

>
Tenkte jeg kunne bli med på tematrioen hos Lyran denne gangen. For jeg har jo lest i sommer, noe dere sikkert har fått med dere om dere har vært innom bloggen i det siste. Men tre höjdare skal det bli!

1. Chelsea Cain! Jeg slukte tre bøker av henne i løpet av en ukes tid nå i august. Om du følger denne linken, kommer du til det jeg har skrevet om dem.

2. Tore Skeie: «Alv Erlingsson». En bok som omhandler middelalderen, her er bokomtalen.

3. Sophie Kinsella: «Confessions of a shopoholic». Varierende lesestoff i ferien, men jeg har altså fått med meg en chick lit også… Omtalen finner du her.

Share/Bookmarkvar a2a_config = a2a_config || {};a2a_config.linkname = «Anitas blogg»;a2a_config.linkurl = «http://minekrumspring.blogspot.com»;

Kommentarer er alltid hyggelig!

