>My kind of styling

>Har nylig tilbrakt litt tid med å surfe formålsløst rundt på nettet. Ikke på bokblogger denne gangen, men på interiørblogger. Noen gang vært inne på nettstedet NIB – Norske interiørblogger? Oi, oi, oi så mye lekkert man kan se der (Det er jo nesten like ille for selvfølelsen og selvtilliten som å stå skummet-melk-farget i prøverommet når man skal panikkhandle bikini rundt midten av juni en gang!).

Jeg kommer aldri aldri til å oppnå drømmen om å få til et slikt lekkert hjem. Nope. Selvinnsikt kalles det. Men jeg fikk i det minste idéen om å pynte i vinduene med noen bøker – det passer jo bra for en bokorm-familie som oss. Ingen oppussede loppefunn (selv om vi kanskje skal på bokjakt på loppis i morgen) eller fancy blomster (jeg tar livet av alt grønt) her i gården. Bøker derimot. Bøker er bra. På bildet har blant annet Jan Guillous «Arn»-bøker, Elizabeth Kostovas «Historikeren» og Markus Zusaks «Boktyven» fått den muligens noe tvilsomme æren av å ha rollen som stæsj. Og om man bytter bøkene ut jevnlig, blir det jo variasjon. Røde bøker i vinduene i jula, for eksempel. Genialt… Så dermed kan jeg svært så fornøyd med meg selv fortsette å drikke kaffe, nyte tanken på at det er fredag (min favorittkveld!) og lese mer i «Mornings in Jenin» av Susan Abulhawa. En bok som anbefales, virkelig!

Share/Bookmarkvar a2a_config = a2a_config {};a2a_config.linkname = «Anitas blogg»;a2a_config.linkurl = «http://minekrumspring.blogspot.com»;

5 responses to “>My kind of styling

  1. >Det er fint med bøker! Nå har jeg massevis av hylleplass (men aldri nok), men da jeg bodde i en ett-roms leilighet i min singeltid så stablet jeg bøker overalt. Spesielt i vinduene og og på nattbordet… Mest på grunn av hyllemangel, men også fordi det har sjel synes jeg da..

  2. >Ja, det blir mer sjel… Og koselig også.

  3. >jeg har også bøker overalt til pynt. Det blir allitd fint uansett 🙂 Jeg og min samboer har akkurat kjøpt ny leilighet og når jeg skal innrede den blir det nok masse masse med bøker i hele leiligheten 🙂 Har du noen tiips til bra interiørblogger? Jeg skriver en bokblogg på svensk, men er norsk. På siden bokblogger.no- vil du bare ha norske blogger eller en det plass til en svensk også ? 🙂 Klem fra Cathrine

  4. >Så lurt! Jeg nekter å innse min mangel på grønne fingre, og kjøper stadig inn noen planter som visner… 😉 Så det går an rett og slett å droppe dem altså? He-he.

  5. >Dette er min type interiørstyling også ^^ Har en hel vegg med bokhyller, men det er fortsatt ikke plass til alt, så det blir liggende og "pynte opp" litt rundtomkring. Litt bokrot er uansett bare koselig 🙂 Vet ikke hva slags loppemarkeder disse folka i interiørreportasjene går på, eller kanskje jeg bare ikke har deres møbel-skills. Men bøker og småting er jeg god på. Fin høst videre, og fin blogg 🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

