Tematrio – julegaveønsker

>
Lyrans tematrio handler denne gangen om julegaver:

Berätta om tre tillskott som känns nödvändiga i din bokhylla!

Bare tre…? Vel, her er noen tips til de som lurer på hva jeg ønsker meg til jul (selv om jeg har skrevet litt om det her tidligere):

1. «Monark» av C.J. Sansom. Krim fra Tudor-tiden? Ja takk. Høres spennende ut.

2. «Gutten i kofferten» av Lene Kaaberbøl og Agnete Friis. Denne har jeg hørt skal være veldig bra.

3. «Hundre år» av Herbjørg Wassmo. Denne har jeg hatt lyst til å lese lenge, men enda ikke gjort det.

Ellers finnes det mange fine julegavetips til bokormer som meg om du leser dette innlegget hos Bokbabbel…

Kommentarer er alltid hyggelig!

