>Fem gode julegavetips…

>
…synes jeg ihvertfall! Her kommer fem tips fra meg om gode bøker jeg har lest i løpet av 2010. Kanskje noe for deg å gi bort til jul? Klikk på linken, så kommer du til omtalen jeg har skrevet om hver enkelt!

*Hanne-Vibeke Holst: «Dronningofferet» – omtale her.

*Torkil Damhaug: «Døden ved vann» – omtalen er her.

*Unni Lindell: «Sukkerdøden» – omtalen finner du her.

*Tore Skeie: «Alv Erlingsson – fortellingen om en adelsmanns undergang»her ser du hva jeg synes om boka.

*Lisa Genova: «Alltid Alice» – omtalen er her.

Sånn. I solidaritet med alle dere som i likhet med meg begynner å få en litt panisk følelse over hva man skal gi bort til jul…

3 responses to “>Fem gode julegavetips…

  1. >Jeg håper "Sukkerdøden" ligger under treet til meg 🙂

  2. >Takk for tips:-) Alltid Alice høres ut som en bok jeg vil like!

  3. >Bøger er en velkommen gave i min familie, og det er blevet meget lettere, efter vi er begyndt at købe dem elektronisk. Jeg ville blive glad for at få en Unni Lindell-krimi.

Kommentarer er alltid hyggelig!

