Mange bokblogger

I september 2009 fant jeg ut at jeg skulle lage en enkel liste med bokblogger – eller, sagt på en annen måte; en liste over blogger som har med litteratur å gjøre. Årsaken var at jeg ikke fant noen bra samling med dette, ihvertfall ingen her i Norge, med norske blogger. Så da laget jeg en egen side, med adressen http://bokbloggene.blogspot.com/

Og nå finnes det over 200 blogger på lista! Vel, alle skriver vel ikke kun om bøker, men allikevel! Jeg har funnet mange gode boktips ved å gå inn på siden og lese blogger jeg egentlig ikke visste at fantes. For det er mange som er flinke til å hjelpe til ved å finne nye blogger og legge inn en kommentar slik at jeg kan oppdatere lista. Takk til de som gjør det – fortsett med det!

12 responses to “Mange bokblogger

  1. >Så fint med en oversikt! :-)Jeg kunne ikke se at du hadde fått med deg http://pervoluto.blogspot.com – leseloggen min?;-)

  2. >Hei :-)Jeg synes dette er et flott tiltak! Jeg har funnet mange blogger ved hjelp av siden din 🙂 Men jeg har et lite, og ganske teit spørsmål… bloggen min sto i et innlegg som ny bokblogg, men jeg kan ikke se at jeg har havnet på selve bokblogg – lista. Er det noe jeg skal gjøre for at dette eventuelt skjer? Hilsen Silje

  3. >Veldig godt tiltak Anita! 🙂 Jeg er ofte innom Bokbloggene og får fine tips!Gro 🙂

  4. >Randi: Bloggen er lagt til!Silje: Sorry, det hender det går litt fort i svingene, men nå er bloggen på lista…Groskro: Takk, fortsett med det!

  5. >Jeg er veldig glad i den sida – og er innom daglig. Nesten lettere å følge med her enn bloggrullen på egen (og andres) blogger.((Applaus))

  6. >Takk 🙂 Det var ikke meningen å virke masete.

  7. >Jasså, så det er DU som er det kloke hodet bak denne samlingen! Det visste jeg ikke, men er superduper glad i siden 🙂 TAKK!

  8. >Jeg er også ganske ofte innom og får med meg tips til bøker og bokblogger. Kjempeflott side 🙂 Har funnet mange fine blogger der som jeg følger jevnlig 🙂 Torbis.

  9. >Jeg elsker samlesiden din, Anita 🙂 Skynder meg innom hver gang jeg har ramlet over en ny bokblogg for å tipse om den til listen.

  10. >Samlesiden din er et flott tiltak! Jeg bruker ofte å anbefale den til folk som kontakter meg og vil vite om flere bokbloggere. Også er det spennende å oppdage nye bokblogger 🙂

  11. >Tusen takk, hyggelig med positive ord! Dere får bare fortsette å spre "det glede budskap" så enda flere bruker siden!

  12. >En rigtig fin idé. Jeg ville ønske, nogen lavede en liste over danske bogblogs. Jeg har ikke fundet ret mange, som er aktive bloggere.

Kommentarer er alltid hyggelig!

