>Lesing i helga

>Det var endelig min tur til å låne «En dåre fri» av Beate Grimsrud på biblioteket, og jeg klarer knapt å legge den fra meg. For en utrolig bra bok! Tipper at jeg leser den ut i helga…

Hva leser du nå?

Published with Blogger-droid v1.6.5

5 responses to “>Lesing i helga

  1. >Jeg har tatt fatt på debutromanen til Trude Teige, “Noen vet”. Dette er en kriminalroman som knytter en mordssak opp mot de fryktelige overgrepene mange norske barnehjemsbarn ble utsatt for i tiden etter krigen. Har ikke kommet så langt ennå, men det virker lovende!Jeg er glad i krim, men tenkte jeg skulle lese en annen sjanger når jeg er ferdig med denne. Kanskje det må bli "En dåre fri"? Takk for tips i alle fall 🙂

  2. >En dåre fri er fabelaktig! Skal snakke om den på litterær lunsj på biblioteket i neste uke. Ble ferdig med Hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant i går, og i dag skal jeg starte på Heimdal California.

  3. >Gleder meg til å høre mer om boka.Kos deg med den Klem Tonje

  4. >En dåre fri er en bok man tar med seg videre, selv lenge etter at man har lest den.Akkurat nå befinner jeg meg lesemessig i Dehli, hvor jeg leser brevene til en viss privatsjåfør… Hvit tiger. Jeg gleder meg til fortsettelsen 🙂

  5. >Takk for tips – har hørt mye bra om den andre steder også. Jeg har ikke lest på evig lenge nå, men i kveld skal jeg lese den nyeste av min yndlingsforfatter Marian Keyes. 🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

