>Snart helg…

>…men det betyr ikke så mye for meg. Ikke denne gangen… Jeg skal jobbe nattevakter i helga, nemlig – og irriterer meg over at jeg går glipp av at jentene mine spiller hver sin håndballkamp på søndag. Men jeg skal forhåpentligvis sove riktig godt på dagtid allikevel. I stille stunder på jobb håper jeg å få tid til å lese litt. Boka som skal få den store æren av å bli med meg på jobb er «Tysteren» av Jan Erik Fjeld. Den var jeg så heldig å vinne i en konkurranse hos Bokelskerinnen, og her kan du lese hva hun synes om boka. Jeg har så smått begynt på den, og den lover bra!

Hva leser du i helga?

2 responses to “>Snart helg…

  1. >Den er på lista mi – må bare bli ferdig med flere andre først. God helg!

  2. >Jeg skal begynne på Strange Angels, gleder meg til å lese den:)

Kommentarer er alltid hyggelig!

