Dagens Mammutfangst

Konstaterer med en smule stolthet at jeg har kjøpt det jeg planla og ikke noe mer enn det. Det er selvdisiplinen sin det, tenker jeg.

7 responses to “Dagens Mammutfangst

  1. >Good for you :-)Jeg lot meg ikke friste av en eneste bok.Jernvilje!

  2. >Jeg planla å ikke kjøpe noen, men endte opp med 6 bøker.Siden fredag har jeg kjøpt 25 bøker… Nå skal det sies at de aller fleste er billige bruktbøker altså, men det er ikke til å komme fra at dette har kostet både i penger og bokhylleplass 😉 (OK, da. Bøkene ligger fortsatt i posene sine. Jeg har _ikke_ plass.)Når jeg skal rekke å lese dem? Jo, det er et betimelig spørsmål!

  3. >Det var det mange gode bøker. Har ikke lest "Nattmannten" -men den står på leselisten.De to andre likte jeg kjempegodt. Gled deg 🙂

  4. >Det var bra gjort! Jeg tør ikke gå inn på en bokhandel nå……

  5. >Jeg har også kjøpt "Ondskap", spennende tema 🙂 Bra jobba på salget!

  6. >Hvilken imponerende selvdisiplin! 🙂 Jeg har innført kjøpestopp på voksenbøker igjen, slik at jeg rekker lese unna det jeg har.

  7. >Så flink du var :-)Jeg har satt av dagen i morgen for å lese :-)og gleder meg 🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

