>Hvilken bok er din absolutte favoritt?

>
Bare av ren nysgjerrighet, selvsagt: Hvilken bok er din absolutte favoritt? Du har sikkert en; en bok du husker fordi den gikk rett i magen på deg, kanskje en du leste for mange år siden. Eller en du nettopp har lest.

10 responses to “>Hvilken bok er din absolutte favoritt?

  1. >Det må bli "Den uendelige historie" av Michael Ende 🙂 Min favorittbok som barn/ungdom, og er lest mange ganger!

  2. >Jeg har lest veldig mange bøker men Before I fall, som jeg nesten er ferdig med å lese nå. Er veldig fantastisk, rørende og fin:)

  3. >Jeg nevner gjerne to: "Varulven" av Aksel Sandemose og "Garps bok" av John Irving.

  4. >Hjertets Fryd av Per Nilsson er den første som dukker opp i hodet mitt. En fantastisk god bok om ung kjærlighet.

  5. >La meg synge deg stille sanger av Linda Olsson<3

  6. >Kabalmysteriet av Jostein Gaarder. Den har vært favorittboken min siden jeg var tolv.

  7. >Jeg må si Siste dans for Matilda av Tamara McKinley.

  8. >Louis-Ferdinand Celine: Reisen til nattens ende

  9. >Balansekunst av Rohinton Mistry likte jeg veldig godt.

Kommentarer er alltid hyggelig!

