Boktema – favorittbøker fra A til Å: #D

> Så er vi kommet fram til bokstaven D i utfordringen hos Anettes bokboble.

Denne gangen måtte jeg gruble litt, og først tenkte jeg på Dan Browns «Da Vinci-koden», deretter på John Grishams «Det siste jurymedlemmet» og til slutt var jeg innom Unni Lindells «Drømmefangeren». Men så landet jeg heller på Torkil Damhaugs glimrende krim «Døden ved vann». Tror det er en av de mest spennende bøkene jeg har lest. Omtalen jeg har skrevet på bloggen, finner du ved å følge denne linken.

3 responses to “Boktema – favorittbøker fra A til Å: #D

  1. >Spennende, denne boken må jeg titte nærmere på 🙂

  2. >Jeg må nok ta en titt på omtalen din, for denne boken var ny for meg. Takk for tipset, Anita :)Ønsker deg og dine en strålende påske!

  3. >Høres spennende ut!Må være perfekt nå i påsken 🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

