Boktema – favorittbøker fra A til Å: #E


untitledNy torsdag og ny runde med favorittbøker fra A til Å hos Anette. Vi har kommet til bokstaven E.

Denne gangen måtte det bare bli en bok av Henning Mankell for min del. Min bok på E er nemlig «Ett skritt etter», etter mening en av de aller beste og mest spennende bøkene i serien om Kurt Wallander. Min omtale av boka kan du lese her. Anbefales!

3 responses to “Boktema – favorittbøker fra A til Å: #E

  1. >Godt valg, denne boken er knallbra🙂 Påskeklem fra Anette🙂

  2. >Henning Mankell er kjempebra! Jeg tror jeg liker det aller meste av det han har skrevet🙂 Godt valg!

  3. >Høres veldig spennende ut, ja!

Kommentarer er alltid hyggelig!

