Snart ny Jo Nesbø-bok

>Jeg gleder meg veldig, etter å ha slukt samtlige av de andre Nesbø-bøkene. 9. juni er datoen. Neste bok i Harry Hole-serien heter «Gjenferd». VG skriver at Harry i boka kommer tilbake til Oslo fra Hong Kong for å redde stesønnen Oleg. Og som Bokelskerinnen skriver, så topper boka allerede flere bestselgerlister. Dette er takket være at mange – inkludert undertegnede – har allerede bestilt boka fra en eller annen nettbokhandel. Gleder meg veldig til den dukker opp i postkassa!

One response to “Snart ny Jo Nesbø-bok

  1. >Gleder meg også vilt til Gjenferd kommer ut 🙂 Blir spennede og se om Harry og Rakel finner tilbake til hverandre igjen 🙂 Jeg er litt på etterskudd så jeg må låne panserhjerte på biblioteket 🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

