Tregt

>

Det går tregt å lese for tida. Ingen bøker som frister, enda så mange uleste det står i hylla. Morsommere å utforske fotoapper, blant annet. Mye morsommere. Men snart reiser Harry Hole og jeg til Spania – og da…!

Published with Blogger-droid v1.6.9

3 responses to “Tregt

  1. >Slik har jeg det også i perioder. Leseørkenen kommer noen ganger i løpet av året, men varer vanligvis ikke så lenge. Akkurat nå har jeg kastet meg over lydbøker som jeg lytter til mens jeg legger sammen klær, rydder mm, det hjelper meg igang igjen til å ville lese mer :)En tur til Spania hørtes herlig ut!Klem Tonje

  2. >Les dette innlegget, Anita! Det tror jeg passer bra for deg akkurat nå! http://litteratur.wordpress.com/2011/05/31/hjelp-jeg-er-lesedeprimert/

  3. >Se der ja! Hehe – passer som hånd i hanske…

Kommentarer er alltid hyggelig!

