Tid for flytting

Det har vært mye rot med Blogspot-bloggen min i det siste. Siden tålmodighet aldri har vært min sterke side, har jeg altså valgt å flytte meg hit til WordPress. Den gamle bloggen min, http://anitabs.blogspot.com/, skal få bli stående der den er – inntil videre, ihvertfall. Denne bloggen blir en slags fortsettelse av det jeg allerede har skrevet der.  Alle bokomtalene skal få være der de er. Kanskje jeg kjører noen av dem i reprise her etterhvert? Øverst på denne siden finner dere lenker til hva jeg har lest de siste årene, og da kommer dere til den gamle bloggen.

Fortsatt er det mange nye ting å lære her på WordPress, så ha tålmodighet med meg! Håper mange av dere uansett velger å fortsette å følge meg – det hadde vært veldig hyggelig. Velkommen skal dere være, ihvertfall!

3 responses to “Tid for flytting

  1. Da skal jeg endre adresse for følging:)
    Vurderte WordPress i starten jeg å, men Blogspot virket som et enklere alternativ…

  2. Gratulerer med ny blogg 🙂

  3. Jeg er veldig fornøyd med WordPress – det er finfint når man først har lært seg hva og hvor alt er. 🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

