En smakebit på søndag #14

Jeg fortsetter å være med på Ladybugs faste søndagsspalte «En smakebit på søndag». Nå leser jeg «Den farliga leken» av Mari Jungstedt. Her er noen linjer fra boka:

Redan klockan sju morgonen efter dådet ute på Furillen samlades spaningsledningen i polishuset i Visby. Knutas konstaterade at hans kolleger såg trötta och glåmiga ut i det obarmhärtigt vita ljuset från lysrören i taket. November var sannerligen en dyster månad.

Om du har lyst til å finne andre boksmakebiter fra min side, kan du følge denne linken til min gamle blogg. Andre boksmakebiter denne søndagen finner du her.

3 responses to “En smakebit på søndag #14

  1. Spennende utdrag! Jeg har ikke lest bøker på svensk (enda), men denne høres spennende ut.

  2. Hej Anita

    Tillykke med den nye blogg! Den er kommet på min linksliste. Du kan jo passende evt. sætte mig på din likeså.
    Eriks blog:
    http://litteratur-oplevelser.blogspot.com/

  3. Høres ut som ei kjekk bok. God smakebit!

Kommentarer er alltid hyggelig!

