Boktema fra A til Å: #N

Anette (som også har flyttet bloggen sin, husk å endre i blogglistene deres, folkens) fortsetter med sitt boktema, med favorittbøker fra A til Å. Nå har vi kommet til bokstaven N. Denne var ikke så lett. Jeg velger «Nattsøsteren» av Unni Lindell som min bok på N. Lenge lenge siden jeg leste den, og jeg husker at jeg likte den godt. Men om jeg hadde likt den like godt nå, vet jeg jo ikke. Capris skriver blant annet dette om boka:

14 år gamle Kathrine Bjerke forsvinner sporløst en sen kveld i februar. En kvinne i bil er den siste som ser henne. Da står tenåringsjenta ved inngangen til Oslofjordtunnelen. Noen dager senere blir bestemoren hennes drept i Ullevål Hageby. Cato Isaksen blir satt på saken, og det ligger i kortene at det er en sammenheng mellom de to sakene.

Om du vil vite hvilke andre bøker jeg har presentert i «boktema fra A til Å», kan du klikke her. Andre bøker på N finner du her.

4 responses to “Boktema fra A til Å: #N

  1. Spennende! Denne har jeg ikke lest, men den virker som en bok for ønskelisten 🙂

  2. Jeg liker Unni Lindell, men jeg klarer ikke huske om jeg har lest akkurat denne. Et flott valg!

    Ha en riktig fin torsdag!

  3. Høres spennende ut! Jeg har ikke lest noe av Lindell, men jeg mener å ha sett noen av filmatiseringene 🙂

  4. Ja, den er veldig bra! Liker alle krimbøkene til Unni Lindell 🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

