Boktema fra A til Å: #O


Lurer på om Anette har tenkt å ha boktema denne uken også? I såfall er vi kommet til bokstaven O. Ikke tvil om hva min favorittbok på O blir – det er nødt til å bli Chelsea Cains «Ondskapens hjerte». Knallbra og litt creepy bok som jeg har skrevet om på gamlebloggen, du finner innlegget hvis du følger denne linken.

Siden jeg fortsatt er litt vekk fra Blogglandia når dette publiseres, håper jeg en eller annen forbarmer seg over meg og linker dette innlegget til Anettes blogg når den tid kommer…

6 responses to “Boktema fra A til Å: #O

  1. Anette har tatt et par uker ferie ser jeg, så det blir ikke boktema denne uka. Men det gjør jo ingenting at du har blogget om det, kanskje du har ferie når hun er tilbake?

  2. Jeg tror Anette har ferie denne uken, og fortsetter igjen neste uke 🙂

  3. Ikke bare enkelt å finne dette innlegget 🙂 Jeg fulgte sporet ditt fra Anette, til bokstaven L, til ny blogg og så hit!
    Det var jo litt morsomt og da!

    Jeg hadde ikke hørt om den boken du anbefaler men den hørtes veldig spennende ut så jeg tror jeg skal se om den er inne på jobb 🙂 Ha en riktig fin torsdag!

  4. Nei, jeg vet ikke hvordan det skjedde. Bare surr, og det ble jo til en litt dårlig planlagt labyrint… Skulle poste lenken hos Anette via mobilen min, og så var det L som ble lagt inn. Men når tror jeg O er på plass hos Anette også.

  5. Ja, nå er o’en på plass hos meg! Er litt ny på dette linky-greiene, så jeg fikk ikke helt til å slette det som var feil, men nå er jo alt i orden 🙂 Så koselig at dere har ventet sånn på meg mens jeg var på ferie! Etter at vi er ferdige med alfabetet har jeg masse spennende boktemaer jeg kan bruke, så jeg håper dere alle blir med meg leeeenge 🙂

  6. Virker som en spennende bok, skjønner godt at det er en historie en bare må lese ferdig når en først har startet!
    Nå reiser jeg på ferie snart, så de to neste bokstavene blir sikkert forsinket hos meg 🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

