Bloggfikling

Det er morsomt å justere litt på bloggen, prøve et nytt tema og nye widgets. Denne gangen ble jeg inspirert av Line, som har samlet blogger med de tre siste skrevne innleggene til venstre på bloggen sin. Så oversiktig og fint var det at jeg måtte herme litt. Passe å leke med når man er midt i flyttesjauen og sitter og roer ned med en kald øl en deilig sommerkveld. Ikke orker jeg å lese og ikke orker jeg å skrive om de bøkene jeg har lest hittil i sommer heller. Jeg har ikke særlig overskudd til å kommentere på alle de fine innleggene dere skriver heller… Men det kommer, sånn etterhvert.

Noe av poenget med å flytte til WordPress var, foruten å være irritert på Blogspot, at jeg har planer om å gjøre dette til en mer rendyrket blogg med bøker og litteratur som tema. På gamlebloggen skrev jeg mest om bøker, men også om andre ting som opptok meg. Her blir det nok mest stoff for bokormer. Og derfor blir det hovedsaklig blogger som har med dette å gjøre i venstremargen – og flere skal det bli, sånn etterhvert…

3 responses to “Bloggfikling

  1. Kjempefint design, Anita 🙂 Jeg ble også inspirert av Line, og synes det ble mer oversiktlig med den blogglista.

  2. Jeg liker også blogglista, mens synes forøvrig, wordpress virker kjempekomplisert, men det er fordi jeg er teknisk forstyrret og altfor lat til å større trikseprosjekt med malen.
    – noen ganger drømmer jeg også om å konvertere.

  3. Det ble kjempefint! Supert at andre også oppdaget denne funksjonen, for den er så oversiktlig for både en selv og bloggleserne. Rendyrket bokblogg høres spennende ut:-)

Kommentarer er alltid hyggelig!

