Mer bloggfikling

Så har jeg flyttet de fleste bokrelaterte innlegg fra gamlebloggen og hit. Riktignok må for eksempel layout og diverse lenker fikses på, men det får jeg gjøre senere. Uansett fint å få samlet alt på ett sted.

4 responses to “Mer bloggfikling

  1. Det ble både oversiktlig og fint 🙂
    Og tusen takk for tipset angående innlegget i VG. Nå har jeg lest det, og synes det var kjempestas å bli nevnt der!

  2. Veldig fin layout!

    Eg hadde forresten over 300 innlegg frå deg i readeren min, då eg kom heim frå ferie. Eg har bladd eit stykke tilbake, men eg har merka ein del som leste. Likevel, eg må bare takke deg for dei åpne og ærlege innlegga du har skrive om det å vere utslitt. Det er viktig å sette ord på slikt (eg trur eg har sagt det til deg før, men det kan ikkje seiast mange nok gonger!).

  3. @Bai: tusen takk! Hit til nybloggen har jeg bare tatt med meg bokrelaterte innlegg. Men de innleggene du nevner ligger fortsatt på gamlebloggen.

  4. Så rart at alle dei andre innlegga dukka opp på nytt i reader min. Uansett, det var framleis sterk lesing.

Kommentarer er alltid hyggelig!

