Bokbloggfavoritter

Ser at Beate flere ganger har anbefalt noen av sine favorittbokblogger på bloggen sin, det fikk jeg lyst til å gjøre også.

Et par av mine absolutte favoritter er svenske, nemlig Lyran og Enligt O. Jeg leser generelt mye svensk litteratur, spesielt krim – også på originalspråket. Disse to bloggene tipser meg om mange bøker jeg ikke hadde funnet ellers. Ta også en titt innom http://bokbloggar.se/, en side med innlegg fra over 500 svenske bokblogger. Ikke dårlig!

Her hjemme er bloggene til Bokelskerinnen, Ingalill og Knirk blant favorittene i tillegg til Beate sin. Men det dukker stadig opp flere, heldigvis! Anbefaler dere å ta en tur innom en side jeg har laget, http://bokbloggene.blogspot.com/, for å finne flere norske bokblogger. Etterhvert har jeg tenkt å samle enda flere i margen her på bloggen også – så har jeg dem på et lettvint sted!

2 responses to “Bokbloggfavoritter

  1. Så koselig 🙂 Takk for anbefaling! Jeg ser at i tillegg til at vi liker mange av de samme bøkene, så har vi også like favorittbloger. Ps: Bloggen din er jeg ofte innom, og har veldig sansen for.

  2. Yay, alltid like moro -)
    Jeg er nå stadig innom her også, bokbloggene sjekker jeg religiøst, gjerne flere ganger daglig.

Kommentarer er alltid hyggelig!

