Boktema fra A til Å: #P

 Ny bokstav hos Anette. Denne gangen er bokstaven P, og jeg hadde mange bøker å velge mellom – f.eks. «Panserhjerte» av Jo Nesbø. Men jeg velger rett og slett «Paganinikontrakten» av Lars Kepler, en veldig bra krim som du kan lese mer om her.

Om du vil finne flere gode bøker med titler som begynner på P – ta da en tur innom Anettes bokboble.

5 responses to “Boktema fra A til Å: #P

  1. Jeg har bare lest Hypnotisøren av Lars Kepler, men hvis denne er like god må jeg lese den og!

  2. Åh, jeg syntes Hypnotisøren var både bra og nifs. Paganinikontrakten ligger på bokbordet, og nå fikk jeg lyst til å lese den snart 🙂

  3. Ikke lest noe av han, men kanskje på tide å prøve:0) Takk for tipset.

  4. Jeg har ennå ikke lest bøker av kepler, men det kommer nok etterhvert. Det ser ut som han skriver bra

  5. Denne hørtes spennende ut! Nå er boklista mi lengre enn lengst 😉

Kommentarer er alltid hyggelig!

