Lesekroken min…

image

…går seg sakte men sikkert til. Jeg mangler en god leselampe og et lite bord eller noe å ha tekoppen på. Ellers hadde jeg egentlig planer om gulv-til-tak-hyller, men «noen» la inn veto… Men det blir ikke så verst allikevel!

5 responses to “Lesekroken min…

  1. Kjempekoselig lesekrok! Jeg pleier å putte te – /kaffekoppen inne i hylla når jeg sitter i lesekroken min – funker som bare det 😉

  2. Det så ut som en koselig lesekrok! Den ligner faktisk litt på min 🙂 Jeg har også lave hyller fordi «noen» ikke vil ha alle bøkene i stuen 🙂

    Jeg lette rundt i bruktbutikker for å finne det perfekte bordet til kaffikoppen min og endte opp med et sybord fra 60-tallet. Det er helt perfekt, med skuff under til alt rotet!

  3. Ser ut som en koselig lesekrok. En slik ønsker jeg meg også. 🙂

  4. Tilbaketråkk: Spørsmål om bøker « Anitas blogg

  5. Tilbaketråkk: Top Ten Tuesday: Ti favorittsteder å sitte og lese | Anitas blogg

Kommentarer er alltid hyggelig!

