Inspirasjon fra andre bloggere

Jada. Slik kan det gå å være ivrig bloggskriver og -leser samtidig som jeg også er på Twitter. Det var nemlig via Twitter jeg oppdaget at LindaOde,  damen bak den flotte bloggen Enligt O hadde lest og likt en bok av Tana French, en helt annen enn «Faithful Place», som jeg har lest. Da er veien til play.com kort. Skammelig kort, faktisk. For i iveren og gleden over nye bokfunn glemte jeg jo helt at jeg også ble så inspirert av Karin sin omtale av Kate Mortons «En svunnen tid». Den boka ligger jo også og venter på meg hjemme, sammen med «Tilbake fra Riverton» av samme forfatter. Når jeg tenker meg om, har jeg vel lånt C.J. Sansoms «Åpenbaring» på biblioteket nylig også.

Akk, ja. Hva skulle man vel gjort uten andre bokbloggere??

10 responses to “Inspirasjon fra andre bloggere

  1. Enig Anita, hva skulle en ha gjort uten de andre bokbloggerne. Takket være dere så har jeg utvidet «lesehorisonten» min i hvertfall, og jeg har jo lest så mange fine bøker på grunn av dere 🙂

    Og takk for «bokbloggene»-bloggen også. Den er jeg innom ofte 🙂

  2. Uten andre bokbloggere ville jeg hatt mye bedre økonomi, men vært desto fattigere i ånden:-)

  3. – for ikke å snakke om hvor mye ekstra tid jeg ville hatt
    , først skal man lese innleggene, så kommentere, så lese alle bøkene man blir lokket til å kjøpe/låne/styrtlese – for til slutte å presse ut en engen omtale.

    (ville ikke vært det foruten -))

  4. Bokhyllen min ville muligens ikke vært fullt så overfylt hvis det ikke var for andre bokbloggere 😉

  5. Har aldri hørt om play.com. Har du gode erfaringer med den sida?

  6. Forsvinner mange timer i uken på å lese andres bokblogger, men kan ikke tenkte meg noe bedre tidsfordriv enn å lese tekster skrevet av andre som er like interessert i litteratur som en selv! Foruten å lese bøker da selvsagt 😉

  7. Tilbaketråkk: Flere fine blogger « Anitas blogg

Kommentarer er alltid hyggelig!

