Boktema fra A til Å: #S

Ny torsdag, og ny bokstav i Anettes boktema, nemlig S! Min S må bli en bokserie jeg leste for over 20 år siden, og som lærte meg verdien av å kose seg med en god bok, nemlig Margit Sandemos «Sagaen om Isfolket». Ikke verdenslitteratur kanskje, men du verden som jeg leste allikevel! Fant faktisk alle de 47 bøkene liggende i en bag innerst i en bod i gamlehuset da vi flyttet nylig. Nå er de igjen på plass i en hylle…

Flere bøker på S?? Ta en tur innom Anettes bokboble!

7 responses to “Boktema fra A til Å: #S

  1. Godt valg på denne bokstaven. Jeg turte aldri å lese denne serien da vi gikk på ungdomsskolen, er ikke noe glad i overnaturlige fenomener, men det er jo aldri for sent 😉

  2. Bokserier er hyggelig lesning! Av og til er det greit med kun underholdning. Jeg har faktisk ikke lest Sagaen om Isfolket, har et noe «anstrengt» forhold til Margit Sandemo. 😉 Men kanskje en gang…

  3. Jeg leste denne serien tre ganger, non stop da jeg gikk på ungdomsskolen! Jeg har planer om å lese den på nytt om ikke så lenge 🙂

  4. Et kjempegodt valg! Jeg har lest hele serien 9 ganger, så du kan si det sånn at jeg liker den 🙂 Men nå er det lenge siden sist og et gjensyn hadde vært morsomt.

    Det er så deilig med bøker en kan forsvinne inn i og som tar deg til en helt annen verden! 🙂

  5. En veldig god serie! Jeg nærmest slukte bok etter bok og synes det var trist da jeg var ferdig med siste boken.

  6. Jeg lurer også på om jeg bør lese den igjen snart! Det høres jo ut som om jeg bare har lest serien bare en gang, men bok 1 til 15 vil jeg tro at jeg har lest sikkert 10 ganger…

  7. Jeg er endai ikke ferdig med denne serien jeg, begynte vel da jeg var 17 år gammel(11 år siden) men har ikke kommet lenger enn til bok 27. Jeg likte alt jeg leste jeg bare sluttet å lese da vi flyttet og fortsatte aldri igjen.

Kommentarer er alltid hyggelig!

