Flere fine blogger

For litt siden skrev jeg et innlegg om det å la seg inspirere av andre bloggere, og da først og fremst bokbloggere. Men nå som høsten nærmer seg, er det fint å lese om litt andre ting også. For det er utrolig hvor mange fine blogger det er der ute når man begynner å lete litt!

Jeg liker for eksempel å lese litt om hverdagsglamour og livsnytelse (selv om det nok ikke ser sånn ut..!), og da er Glamourbibliotekarens blogg fin å kikke på.

Å lese om mammaliv er også fint, jeg er jo mamma selv. Da er Mammadamen og Pias verden rette nettsteder.

Jeg kunne også tenke meg å reise mer (MYE MER!!!), og jeg har funnet en fin blogg som kombinerer livet i USA med maaaange bøker, nemlig Ninas blogg.

I tillegg må jeg bare reklamere litt for en glimrende svensk bokblogg, nemlig Lyrans Noblesser. Der er det mange fine boktips å finne! Glem ikke å kikke innom Bokbloggene om du er på jakt etter norske – nettopp – bokblogger….

Hvilke blogger er dine favoritter??

4 responses to “Flere fine blogger

  1. Hei Anita, her var det mange favorittblogger ja!

    Du, nå dukker jeg dobbelt opp på feeden på boksamlinga di. Det er jo litt voldsomt…;o) Har du tatt bort den forrige?

    • Siden jeg fortsatt betegner meg som en stor WordPress-novise føler jeg meg på særdeles gyngende grunn nå. Hvordan gjør jeg det..?

  2. Ja men altså, jeg mener på «bokbloggene», men det skjønte du kanskje? Jeg vet ikke hvordan man gjør det, jeg så bare at sist gang jeg postet et innlegg, kom den opp dobbelt. :o)

Kommentarer er alltid hyggelig!

