Boktema fra A til Å: #T

 Nytt boktema hos Anette, og denne gangen er bokstaven T. Mange bøker å velge blant denne gangen synes jeg, men jeg havner på Khaled Hosseinis «Tusen strålende soler». Hvis du vil vite hva jeg har skrevet om den, kan du følge denne linken. En veldig bra bok som satt rett i magen på meg, husker jeg. Det er sjelden jeg gråter mens jeg leser bøker, men det gjorde jeg her.Må bare anbefale den til alle som ikke har lest den enda!

Flere bøker som begynner på S finner du som vanlig hos Anette – trykk på denne linken så kommer du til riktig innlegg!

9 responses to “Boktema fra A til Å: #T

  1. Tusen strålende soler er en veldig fin bok 🙂 Det er jeg helt enig i. I dag har jeg plukket ut en norsk barnebok som min favoritt.

  2. Jeg har ikke lest den ennå, og tar imot anbefalingen mer enn gjerne.

  3. Denne har jeg ikke fått lest ennå, jeg har ikke vært i det rette humøret tror jeg.

  4. Den har jeg lest også, og den traff meg ordentligl. God bok i all sin grusomhet.

  5. Tusen strålende soler er en flott bok! Jeg synes den er både fin og grusom på en gang.

  6. Fantastisk bok!! Og du var ikke den eneste som gråt da du leste den. Jeg gråt i bøtter og spann… 😉

  7. En veldig god bok!
    Jeg klarte ikke å legge den fra meg…

  8. På slutten av boka måtte jeg lese ett og ett avsnitt av gangen, fordi jeg grein og grein og grein. Mitt bilde av Afghanistan endra seg radikalt etter å ha lest denne boka. Forfatteren klarer å skrive på en slik måte at jeg føler at jeg har vært der..

  9. Denne har eg ståande i hylla, men har ikkje fått lest den enda. Den ligg i «må-lese» bunken! 🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

