Klar for å le litt?

Jeg skrev her og her om favorittblogger. Men jeg glemte jo helt å nevne tre andre fantastisk morsomme blogger jeg også leser jevnlig. Om du vil ha noen morsomme bloggtips, ved siden av «Pias verden», må jeg bare anbefale «Fjas fra sidelinjen», «Innerst i veien» og «Sjuskelines lille blogg». Les og le!

3 responses to “Klar for å le litt?

  1. Kjenner dei fleste, artige damer ja!! Skal sjekka ut dei eg ikkje har vore innom før, takk for at du tipsar om gode bloggar:)

  2. Takk for kompliment og anbefaling. Det er sånn man finner nye, lesbare blogger. I dette tilfellet er alle de andre allerede blant mine favoritter. Ha en artig helg.

Kommentarer er alltid hyggelig!

