En smakebit på søndag #21: «Ravnene» av Vidar Sundstøl

Det er klart for en ny boksmakebit, siden det faktisk er søndag igjen. Denne gangen leser jeg «Ravnene» av Vidar Sundstøl, den tredje boka i hans såkalte Minnesota-trilogi, som omhandler den norskamerikanske politimannen Lance Hansen. De to andre bøkene i serien er «Drømmenes land» og «De døde». Her er en smakebit fra «Ravnene»:

Idet han kom ut av en krapp høyresving, sto det en ulv midt i veien. Han bråbremset og greide å stoppe tjue-tretti meter fra den. Ulven var i sin fineste vinterpels, med en antydning til frosthvitt i det grå.

Som vanlig må du klikke deg videre til bloggen «Flukten fra virkeligheten» om du vil finne flere boksmakebiter. Klikk her, så kommer du til riktig blogginnlegg!

4 responses to “En smakebit på søndag #21: «Ravnene» av Vidar Sundstøl

  1. De tre bøkene i Minnesota trilogien står på skal-lese listen min. Det ville vært spennende å hørt hva du synes om dem.

  2. Takk for smakebiten, Anita! Lurer på om jeg skal sjekke ut denne triologien etterhvert🙂

  3. Åh, disse bøkene har jeg superlyst til å lese! Tusen takk for at du minte meg på dem🙂

  4. Bare jeg hører ordet norskamerikansk så kjenner jeg slektsgranskeren i meg må lese disse bøkene, selv om det er fiksjon🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

