Mye vil ha mer og…

image

…f… vil ha fler. Flere bøker. Bildet viser noen av de uleste bøkene vi har i huset. Jeg gjentar; noen av bøkene. For ikke bare kan det forsvinne mye rart under flytting, det kan også dukke opp mye. I dette tilfelle ymse uleste bøker, bl.a. innkjøpt av min kjære f.eks. på jobbreiser. Jeg har ikke lest dem, ikke tellet dem heller forresten. I tillegg har jeg noen bøker på vei hjem hit, som jeg har bestilt og via bookcrossing. Akk ja. Det kunne vært verre, mye verre.

Posted from WordPress for Android

7 responses to “Mye vil ha mer og…

  1. Jeg lånte nesten den Kaaberbøl boka av en nabo forleden, så ombestemte jeg meg pga, alle de uleste jeg har liggende, og fordi jeg assosierer den med Hypnotisøren, som jeg ikke likte.
    (sikkert pga forfattersamarbeidet)

    Spent på om du liker den.

  2. Kjenner igjen dette, ja 🙂 Men bøker er bra!

  3. Jeg karakteriserer meg selv om «Compulsive book buyer». Har store vanskeligheter med å kjøpe bøker, selv om jeg har maaaange som skriver etter å bli lest. Vurderer snart bokkjøpestans, men er litt redd jeg ikke vil klare å holde den 😉

  4. Ah, et meget kjent problem – og man stopper da ikke å kjøpe av den grunn, gjør man vel? 😛 Kommer jo stadige nye fristelser!

  5. Kjenner meg veldig godt igjen der:) I dag fikk jeg to bøker i posten fra Amazon, og kjente litt på den dårlige samvittigheten over uleste bøker da. Men om noen år vil jeg vel sitte med pledd og tekopp på terrassen og haall tid i verden til disse bøkene …

    God fredag, Anita!

  6. jag har väldigt många sånna olästhögar men vill ändå beställa hem en bunt till, att jag knappt har tid att läsa just nu gör bara köpsuget värre…

  7. Tilbaketråkk: Litteraturmål – hvordan går det, mon tro? « Anitas blogg

Kommentarer er alltid hyggelig!

