En smakebit på søndag #22: «Gutten i kofferten» av Lene Kaaberbøl og Agnete Friis

Jeg leser for tiden «Gutten i kofferten» av de danske forfatterne Lene Kaaberbøl og Agnete Friis. En så langt spennende bok! Her er en smakebit på den:

«Hva kan ha skjedd med deg?» hvisket hun mens hun satte seg langsomt ned på huk og prøvde å fange blikket hans. «Hvor kommer du fra, lille venn?» Gutten svarte ikke, men nøyde seg med å krølle seg sammen til en liten ball i den andre enden av bilen.

Om du tar en tur innom bloggen «Flukten fra virkeligheten», finner du flere boksmakebiter. Kanskje du kan bli med selv også?

5 responses to “En smakebit på søndag #22: «Gutten i kofferten» av Lene Kaaberbøl og Agnete Friis

  1. Denne har jeg lyst til å lese🙂

  2. Dette er en bok jeg også har lyst til å lese. En vond smakebit, men den får meg samtidig til å ville lese mer. Takk for at du delte.

  3. Fikk denne boka i posten for ikkje så lenge sida. Skal lese den om ikkje så lenge! Takk for smakebiten, den virka veldig spennande :-))

  4. Takk for smakebiten, Jeg har snust litt på denne boka før, og den virker spennende🙂

  5. Jeg kjenner mammahjertet gjør vondt når jeg leser den smakebiten, men boken kan jo være spennende for det. Jeg syntes det er veldig vanskelig å lese bøker hvor det skjer noe vondt med barn.

Kommentarer er alltid hyggelig!

