En smakebit på søndag #23: «The other Boleyn girl» av Philippa Gregory

Enda en uke har gått, og det er tid for en ny smakebit på boka jeg leser nå. Denne gangen har jeg startet på en bok jeg også leste for noen år siden, nemlig Philippa Gregorys «The other Boleyn girl». Her er noen linjer fra boka:

We never look back. We have no time for regrets or second thoughts. If a plan goes awry we make another, if one weapon breaks in our hands we find a second. If the steps fall down before us we overleap them and go up.

Som vanlig kan du kikke innom bloggen «Flukten fra virkeligheten» for å finne ut hvilke bøker som leses denne uken. Bli med du også! Bloggen din trenger ikke nødvendigvis være en bokblogg for at du kan bli med.

10 responses to “En smakebit på søndag #23: «The other Boleyn girl» av Philippa Gregory

  1. Og der ble jeg minnet på nok en bok som står ulest i hyllene mine😉 Takk for fin smakebit, og så håper jeg at du skriver en omtale – jeg er nemlig litt usikker på om dette er en bok for meg.

  2. Det var en smakebit med dybde! Tenke om vi kunne klare å ta bekymringer og problemer på den måten! en virkelig flott smakebit!

  3. Denne står ulest også i min bokhylle. Jeg håper på fristende omtale etter hvert:-)

  4. Det syntes jeg var en utrolig god smakebit. Philippa Gregorys historiske romaner har jeg lenge tenkt at jeg bør forsøke meg på. Jeg liker egentlig historie veldig godt, selv om det kanskje ikke ser slik ut i fra hvilke bøker jeg blogger mest om😉

  5. Tudortiden er spennende🙂 Jeg kan ikke i fart huske å ha lest noe fiksjon satt til den tidsperioden men jeg har lest historikeren David Starkeys bok The Six Wives: The Queens of Henry VIII.

  6. Tilbaketråkk: En smakebit på søndag #24: “The other Boleyn girl” av Philippa Gregory « Anitas blogg

Kommentarer er alltid hyggelig!

