Litt reklame for bloggende kollegaer

Vi er flere kollegaer som blogger. Tenkte jeg skulle drive litt reklame for de andre, siden jeg sitter halvskral hjemme med rennende nese, sår hals og litt feber:

*Grete skriver om hverdagen med sine to Dvergpinschere – og så hender det at det dukker opp deilige matoppskrifter også…

*Mari er treningsnarkoman med et energinivå jeg aldri – og jeg mener aldri – kommer til å oppnå, what so ever…

*Wenche tar rett og slett superfine bilder og publiserer mange av de i sin fotoblogg…

Så heldig jeg er som har slike kreative kollegaer! Man blir liksom kjent med hverandre på en helt ny måte ved å lese hverandres blogger. Anbefaler dere som leser dette å ta turen innom bloggene deres også!

Kommentarer er alltid hyggelig!

