Boktema fra A til Å: #W

Bokstaven W hos Anette i dag. Denne var litt vanskelig, jeg har egentlig ikke lest så mange bøker som begynner med W. Men noen er det da, og jeg lander på «The White Queen» av Philippa Gregory i dag. Om du vil lese hva jeg syntes om boka den gang jeg leste den, kan du klikke på denne linken her.

Andre bøker på W finner du som vanlig på bloggen Anettes bokboble.

4 responses to “Boktema fra A til Å: #W

  1. Nei, bokstaven W var sannelig ikke lett, men vi halte den i land 😉

  2. Det hørtes ut som en spennende bok. Jeg er veldig glad i engelsk historie, innkludert tudortiden, så den må jeg kanskje lese 🙂

  3. Jeg var ikke klar over at Philippa Gregory har skrevet flere bøker om Tudortiden, så disse må jeg få med meg! The other Boleyn girl har jeg sett som film og boken står i hyllen og venter på å bli lest 🙂

  4. W var vanskelig. Men tipset ditt virker bra. Liker historiske bøker.

Kommentarer er alltid hyggelig!

