En smakebit på søndag #24: «The other Boleyn girl» av Philippa Gregory

Som vanlig på søndager er det boksmakebiter på bloggen «Flukten fra virkeligheten». Jeg leser fortsatt, som forrige uke, Philippa Gregorys «The other Boleyn girl», derfor kommer det enda noen linjer fra denne boka:

Nobody at the Easter feast mentioned Queen Katherine. It was as if she had never been.

Om du vil finne snutter fra gode bøker, og kanskje noen nye blogger å følge med på, så ta en titt innom dette blogginnlegget hos «Flukten fra virkeligheten».

7 responses to “En smakebit på søndag #24: «The other Boleyn girl» av Philippa Gregory

  1. Hvis jeg ikke tar feil så er denne boken fra en av mine favorittepoker. Jeg elsker å lese om gamle England! Jeg er spent på å høre hvordan du liker den.

  2. Denne boken er kjempefin🙂

  3. Takk for smakebit!🙂

  4. Takk for smakebiten…kanskje eg må lese den:)

  5. Stakkars Katherine av Aragon.. hun kunne neppe hatt et enkelt liv. Mister først en prins og senere så giftet hun seg med hans onde bror.

  6. Spennende smakebit! Og tusen takk for titten hos meg! Nå gleder jeg meg enda mere til å lese Jussis to neste bøker😉

Kommentarer er alltid hyggelig!

