Boktema fra A til Å: #XYZ

Nei, jeg gir opp. Jeg har vrengt både hjernen og bokhyllene for å finne bøker jeg har lest med tittel som starter på X, Y eller Z – men nei. Så her kaster jeg inn håndkleet, rett og slett…

Vet du om noen boktitler som starter på en av disse bokstavene? Om du kikker innom dette innlegget hos Anettes bokboble ser du om noen av de andre deltagerne har funnet noen…

4 responses to “Boktema fra A til Å: #XYZ

  1. På Z likte jeg Zahir av Pauolo Coelho. Også har jeg lest en gammel detektivroman som faKtisk heter XYZ! (Men den var ikke noe spesielt bra:)

  2. Det eneste jeg kommer på er ‘Zarathustras sanger’ fra Verdens Hellige Skrifter.

  3. Det var veldig vanskelig bokstaver denne gangen! Jeg er bare heldig som har lest noe som kan brukes denne gangen!

  4. Tilbaketråkk: Boktema fra A til Å: #ÆØÅ « Anitas blogg

Kommentarer er alltid hyggelig!

