En smakebit på søndag #25: «Sarah’s Key» av Tatiana de Rosnay

Som vanlig når det er søndag, er det boksmakebiter på finne på bloggen «Flukten fra virkeligheten», og jeg anbefaler deg å ta en titt der! Denne søndagen leser jeg Tatiana de Rosnays bok «Sarah’s Key», som jeg har fått via Bookcrossing. Klikker du på denne linken kan du se bokas reise. Her er en smakebit fra denne både rystende og rørende boka:

Then she heard the steps. Loud and rhythmic. She had heard those steps before, in Paris, late at night, after the curfew. She knew what they meant.

9 responses to “En smakebit på søndag #25: «Sarah’s Key» av Tatiana de Rosnay

  1. Jeg skal begynne på denne boken i nå meget straks, faktisk. En meget spennende smakebit🙂

  2. Denne boken leste jeg for et par år siden og så filmen for første gang forrige helg. En sterk, trist og varm historie på en gang. Tusen takk for smakebiten.

  3. Denne har jeg også lyst til å lese, selv om jeg har hørt blandede ting om den. Fint å høre at noen liker den!

  4. Dette er en sterk bok, jeg har lest den selv men prøvde å hoppe over noen av de tøffeste partiene midt i. En flott smakebit.

  5. Dette er en veldig sterk, trist og fin bok på en gang. Lenge siden jeg leste den, men husker fortsatt hver eneste detalje i boka. En bok man aldri glemmer at man har lest:)

  6. Denne leste jeg i fjor, og historien til Sara gjorde stort inntrykk! Takk for smakebit!

  7. Fin smakebit. Har framleis ikkje heilt bestemt meg om eg skal lese den.

  8. Denne boken har jeg hatt i bokhyllen i en evighet, men jeg tørr liksom aldri å begynne på den.

  9. Denne boken er så fine, leste den i sommer :0), men litt trist er den jo. Gjør inntrykk. Tenkte jeg skulle se filmen som jeg har liggende også.

Kommentarer er alltid hyggelig!

