En smakebit på søndag #26: «The Distant Hours» av Kate Morton

Nå har jeg, som tidligere nevnt, begynt på «The Distant Hours» av Kate Morton. Lesinga går en smule tregt, er litt umotivert for tida. Men regner med at det går lettere ettersom jeg kommer inn i handlingen – boka skal jo være bra, har jeg skjønt. Her er en smakebit:

Writing it down now, I’m a little disappointed in myself. But everyone’s an expert with the virtue of handsight and it’s easy to wonder why I didn’t go looking, now that I know what there was to find.

Som vanlig finner du flere smakebiter på bloggen «Flukten fra virkeligheten».

6 responses to “En smakebit på søndag #26: «The Distant Hours» av Kate Morton

  1. Jeg må få lest denne snart 🙂 Takk for smakebiten, Anita.

  2. Liker du boken så langt? Jeg synes fremdeles den er veldig bra 🙂

  3. Fin smakebit, gjorde meg litt nysgjerrig på boka faktisk.

  4. Jeg likte denne boken meget godt, men den er sikkert ikke for alle.

  5. Tilbaketråkk: En smakebit på søndag #27: “Änglamakerskan” av Camilla Läckberg | Anitas blogg

  6. Tilbaketråkk: Kate Morton: “The Distant Hours” | Anitas blogg

Kommentarer er alltid hyggelig!

