Bloggpause

image

Tror jeg må ha en liten pause fra bloggen nå. Orker ikke å lese så mye for tiden. Ikke har jeg motivasjon til å dra i gang noe morsomt på bloggen heller. Og siden jeg synes dette skal være et overskuddsprosjekt og ikke et jeg har hengende over meg – ja, da tar jeg en pause. Kommer til å lese bøker innimellom, følge med og kommentere litt på noen blogger. Og så kommer sikkert motivasjonen tilbake. Plutselig dukker jeg opp igjen!

Posted from WordPress for Android

Edit: Kanskje jeg poster noen småinnlegg via mobilen innimellom, et fint bilde eller noe av og til – eller at jeg skriver et skikkelig «bokinnlegg» om jeg får ånden over meg.

13 responses to “Bloggpause

  1. Ta den tiden du trenger.
    Jeg er her ihvertfall når du kommer tilbake.

  2. Så fint at du ikke lar det henge over deg, det skal jo være kjekt ikke slitsomt.
    Ta deg ein kvil, og kos deg med andre ting :0) Klem fra meg

  3. Jeg setter veldig pris på innleggene dine, om det så er et innlegg om te eller et innlegg om en bok du har lest. Synes bloggen din er interessant og god, og har fått mange boktips fra deg. Men jeg er enig i at det er viktig at det ikke føles som et pliktløp, da blir det ikke noe gøy lenger. Ønsker deg en flott høst så lenge, og håper at leselysten kommer tilbake 🙂

  4. Det siste man, i dagens travle samfunn, skal ha dårlig samvittighet for, er ikke-oppdaterte blogger…! 🙂 Nei, ta en velfortjent pause fra både lesing og blogging, så sees vi når lysten eventuelt kommer tilbake 🙂 NYT tiden!

  5. Håper du finner igjen leselysten:-) Har funnet mange fine boktips her!

  6. Takktakk, alle sammen.

  7. Jeg setter veldig pris på bloggen din og liker å lese det du skriver. Ser frem til at du kommer tilbake, men håper du får en fin pause! Klem

  8. Jeg henger meg på de andre her. Jeg setter stor pris på bloggen din, og ønsker deg en god pause. Og så gleder jeg meg til du plutselig er tilbake 🙂

  9. Vi er her når du får lyst til å poste noe. En blogg skal være kos, ikke jobb 🙂 Nyt pausen!

    Et lite spørsmål bare kommer du til å oppdatere bokbloggene om det kommer inn noe nytt der?

  10. Tilbaketråkk: Boktema – den beste boken lest i år « Anitas blogg

  11. Velkommen tilbake!

Kommentarer er alltid hyggelig!

