En smakebit på søndag #27: «Änglamakerskan» av Camilla Läckberg

Forrige søndag leste jeg Kate Mortons «The Distant Hours», men den har jeg lagt vekk for en stund. Ikke fordi jeg ikke likte den, men fordi Camilla Läckbergs nyeste bok «Änglamakerskan» dukket opp i postkassen, bestilt fra Capris. Det er faktisk en stund siden jeg leste krim, så da får Morton bare vente litt. Her er de første linjene i Läckberg-boka:

De hade tänkt renovera sig ur sorgen. Ingen av dem var säker på att det var en bra plan, men det var den enda de hade. Alternativet var att lägga sig ner och sakta tyna bort.

Som vanlig finner du flere boksmakebiter på bloggen «Flukten fra virkeligheten», klikk her for å se – eller for å legge til din egen boksmakebit. I går ble jeg faktisk intervjuet på samme blogg også – intyervjuet kan du lese her.

10 responses to “En smakebit på søndag #27: «Änglamakerskan» av Camilla Läckberg

  1. Denne står på leselisten når jeg har lest meg igjennom de andre bøkene hennes. Tipper den kommer på norsk til våren.

  2. Siden jeg har lest alle de andre, så må jo denne leses etterhvert – men jeg tror jeg venter til den kommer på norsk. Jeg ble litt skuffet over den siste boka, og håper denne er bedre🙂

    Uansett, takk for smakebiten!

  3. Camilla Läckberg er en av få krimforfattere jeg liker å lese. Har dog ei annen bok liggende som jeg skulle ha lest.

  4. Hadde heller ikke tenkt å lese denne, men som flere sier, man har jo lest resten… Har det ihvertfall ikke travel, kan godt vente til den kommer på norsk.

    Men du som krimekspert:
    Har den fjerde Theroin boka kommet allerede, begynner å bli redd for at jeg har gått glipp av den?

  5. Jeg har en Camilla Läckberg bok her som jeg har fått fra Ingalill, den skal jeg prøve meg på så får vi se om jeg hiver meg over resten🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

