En smakebit på søndag #28: «Änglamakerskan» av Camilla Läckberg

Jeg leser fortsatt «Änglamakerskan» av Camilla Läckberg. Det går trått egentlig, men nå har jeg jammen en ukes høstferie, og jeg håper å få tid til å lese mer da. Her er en ny smakebit fra boka:

Men egentligen var det inte så lite. Det här var hennes första steg mot en ny självständighet. I hela sitt liv hade hon varit beroende av andra.

Ta en kikk på bloggen «Flukten fra virkeligheten» om du vil se hva andre leser akkurat nå. Eller bli med selv!

4 responses to “En smakebit på søndag #28: «Änglamakerskan» av Camilla Läckberg

  1. Flott smakebit!🙂

  2. Jeg måtte sjekke våre bøker av Camilla Lackberg, men denne boken var ikke der. Så da ble den bestilt fra fylkesbiblioteket (der var det kø). Takk for tips!

  3. Jeg gleder meg til jeg kommer til denne, når de andre Läckberg bøkene er fortært.

  4. En fin smakebit🙂 Jeg har ikke lest noe Läckberg enda(siden sist søndag😉 he he).

Kommentarer er alltid hyggelig!

