Boktema – min favorittserie

Denne uka er temaet hos Anette «min favorittserie». Her er det jo litt å velge i.

Jeg leste Margit Sandemos «Sagaen om Isfolket» for 20-25 år siden, og den er jo selvsagt en favoritt. Hvilke andre? Jo, Anne Karin Elstads bøker om Julie og de hun har skrevet om Innhaugfolket. Kanskje spesielt serien om Innhaugfolket. Tror jeg lar det være med det, jeg.

Hva med deg? Har du en favorittserie og vil fortelle om det på bloggen din? Da kan du legge igjen en link på dette innlegget hos Anette, så kan enda flere lese om det!

6 responses to “Boktema – min favorittserie

  1. Gode valg, Isfolket har jeg aldri lest, men Anne Karin Elstads bokserier har jeg lest og de er fantastiske 🙂

  2. Isfolket selvfølgelig! Jeg har lest hele serien flere ganger men det er ganske lenge siden nå og jeg merker at jeg godt kunne tenkt meg å lese den en gang til! 🙂 Elstad har jeg ikke lest, men det bør jeg nok…

  3. Jeg startet å lese Isfolket, men fikk jo aldri fullført da det var tomt for bøker ;0) Jeg kan anbefale Hannah serien, den synes jeg er så fine :0)

  4. Folket på Innhaug er bra lesning! Lenge siden sist. Må visst ta en tur på biblioteket.

  5. Jeg har hele serien av Isfolket hjemme i Oslo. Kusinen min leste alle for mange år siden men jeg begynte aldri. Er det bøker som er verdt å lese? 🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

