Boktema – denne boken leser jeg akkurat nå

Denne uken vil Anette at vi skriver om boka vi leser akkurat nå. Jeg er nettopp ferdig med en bok og skal snart skrive omtale i tillegg til å skrive om de andre bøkene jeg har lest og ikke rukket giddet å skrive om. Nå har jeg tenkt å lese videre i Kate Mortons «The Distant Hours» som jeg la vekk for en tid tilbake da en ny  Läckbergkrim dukket opp. Så får vi se hvor langt jeg kommer denne gangen. Her kan du se hva andre leser for tiden.

6 responses to “Boktema – denne boken leser jeg akkurat nå

  1. Jeg har bare lest Tilbake til Riverton så langt,- Den glemte hagen står i bokhylla og venter på meg…
    Kos deg!

  2. Denne har jeg lest, bare på norsk. Jeg likte den veldig godt, men jeg kan se at den kanskje ikke passer for alle 🙂

  3. The distant hour må jeg få lest snart, den har ligget på bokbordet lenge nå 🙂

  4. Spennende! Jeg har faktisk ikke lest noen bøker av denne forfatteren, jeg. Men det burde jeg kanskje!? 🙂

  5. Jeg har som Anette heller ikke lest noen av bøkene til Kate Morton, men etter å ha lest litt rundt om dem tenker jeg at de definitivt skal leses.
    Den glemte hagen og The Distant Hours er nå lagt til på listen over bøker å lese 🙂

  6. Tilbaketråkk: Kate Morton: “The Distant Hours” | Anitas blogg

Kommentarer er alltid hyggelig!

