Takk, takk!

Jeg har fått en award fra Cathrine! Hun er en norsk jente bosatt i Sverige, og hun skriver en flott bokblogg, ta en titt! Tusen takk til deg, Cathrine!

Oppgaven min har vært: 1. Klistra in awarden på min blogg. 2. Tacka personerna som gav mig awarden och länka till bloggarna. 3. Välja ut fem personer som jag vill ge awarden till. 4. Lita på att mina följare sprider kärleken till andra bloggare. 

Da gir jeg denne videre til disse bloggerne:

*Anettes bokboble
*Bokelskerinnen
*Lines bibliotek
*Siljes skriblerier
*Julies bokbabbel

5 responses to “Takk, takk!

  1. Tusen takk for hyggelig award! 🙂

  2. Tusen takk, Anita 🙂 Klem ,klem

  3. Tusen tusen takk for awarden, den setter jeg veldig stor pris på 🙂

  4. Tusen takk for award 🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

