En smakebit på søndag: «Åpenbaring» av C.J. Sansom

Jeg er i gang med en ny bok av C.J. Sansom. Det er den fjerde i rekken med den pukkelryggede sakføreren Matthew Shardlake i hovedrollen. Her er noen linjer fra boka:

Jeg stanset. Et stille fottrinn som knaste i slapset bak meg. Jeg snudde meg og så meg urolig tilbake. Lincoln’s Inn-området ble regnet som trygt, men det var steder hvor man kunne komme seg inn.

Jeg er blitt utrolig glad i disse bøkene, og jeg storkoser meg med denne også. Om du vil gi en smakebit fra din bok, kan du legge igjen en link på bloggen «Flukten fra virkeligheten».

5 responses to “En smakebit på søndag: «Åpenbaring» av C.J. Sansom

  1. Det var en ukjent forfatter for meg. Jeg ble litt interessert, spesielt siden du skriver du er blitt litt glad i bøkene. Jeg skal notere meg navnet på skal lese listen min🙂

  2. Det skjer jo alltid noe skummelt når man hører ting bak seg! Fin smakebit, Anita.

  3. Jeg har lest én bok av C.J Sansom tidligere (hvis jeg kobler boka mot riktig forfatter nå da), Vinter i Madrid, og den skuffet må¨jeg innrømme. Men jeg har likevel veldig lyst til å lese denne rekken av bøker. Jeg har sansen for historiske romaner og jeg har sansen for krim – så en kombinasjon er jo forhåpentligvis nødt til å være en god bokmatch for meg, hehe😉

  4. Spennende smakebit! Merket det ilte nedover ryggen!

Kommentarer er alltid hyggelig!

